The Mause that Roared Leonard Wibberley!


kitap okuyorum Kükreyen Fare

Bu kitabı yüzyıllar boyu
özgürlüklerini kazanmak,
başarıya ulaştıktan sonra da
onu savunmak için durup
dinlenmeksizin çabalayan
küçük ülkelere adıyorum

demişLeonard Wibberley

kitap şöyle ki
şimdi bi ülke varmış
Fenwick ülkesi diye dağlar dağlar ardında
kalkıyo küçük başına 50 60 kişiyle
new yorka çıkartma yapıyor
bak sen şu işe
bi de bunlar yenmez mi savaşı
komik bir gelişme üzerine

son sayfalarına geldim
sonuç ne bilmiyorum
heyecanla bitirmeyi bekliyorum
Böyle bi delilik olabilir mi?
Amerikaya savaş açıyor
ve yeniyor 50 60 kişi
ikinci dünya savaşında ortalığı
yerle bir etmiş Amerikayı
hala da sarsıyor tabi ya

komedi bir kitap ama düşündürücü
okuyorum gülüyorum sonra
günümüzde olan olayları düşününce
bir o kadar sinirlenip
bir o kadar küfrediyorum
ama böyle bitmiyo tabi küfredince herşey!
neyse siyaset yapmeycem
bu kitabı okumanızı öneririm :)
hoş eğlenceli ama aslında zor bulunan
bi kitap çünkü bunu babamın arşivinden
buldum taaa 1986dan
ooo cinderella grubu night songs
albümünü yaptığı seneymiş bak !

0 Response to The Mause that Roared Leonard Wibberley!

Yorum Gönder

Heaven 'n Hell

The World Is Full Of Kings And Queens
Who Blind Your Eyes And Steal Your Dreams
It's Heaven And Hell, Oh Well


İzleyiciler