Bol konserli bir yaz...



her yaz annemden
"yarın denize gidiyoruz"
diye bir cümle işitince
içimi bi mutluluk kaplıyo
bizim öyle gidelim de otelde kalalım da
yazlık satın alalım gibi vs. vs.
lüksümüz yok ya günü birlik
ya da komşumuzla 1-2 haftalığına
kiralanmış bir yazlık
Foça Rock tatilinde 5 gün yanacağım
kadar yanmış amele yanıklarım
bilekliklerime kadar oluşmuş
kamptan gelmiş 2 gün üstüste
denize girince
vücudum olmuş
coğrafya kitaplarında yükselti
izohipsleri gibi ...
ya da diğer izohipsler
neyse bunlar bi türlü geçmeyecek
en azından 2 haftada geçmesini diliyorum
hele ayağımda öyle bir doğal güzellik
var ki antalya halt etmiş!
terliğimin kıvrımlı motiflerini görmek mümkün
yani!
tamam tamam abarttım :D
ama çok pis bir amele yanığı demeden
geçemeyeceğim : )
ben nefret ederim yanmaktan
kararmaktan!
insanlar ne anlıyo o solaryum
veletinden hiç anlamıyorum!
anlamak da istemem şu günden sonra
sadece nefret ediyorum bronzlaşmaktan
bunu bilir bunu söylerim!
ama çok güzel bi tatildi
bir çok şey kattı bana :)

pic:Epica foça rock tatilinden

0 Response to Bol konserli bir yaz...

Yorum Gönder

Heaven 'n Hell

The World Is Full Of Kings And Queens
Who Blind Your Eyes And Steal Your Dreams
It's Heaven And Hell, Oh Well


İzleyiciler