Rise and Fall...


... yükseliş ve düşüş...

sanırım bu geçirdiğim saatleri
tanımlayan en güzel
iki kelime ...

iki laf ağızdan çıkıyor
babamın.
benim tüm vücudumu
yüzümdeki 80 kasımı
gözlerimdeki o biraz kaybolmuş
ışıldıyı bir anda parlatan
o kelimeler...

"sen de git"

bahsettiğim şudur ki
" Deep Purple "

2009 kuruçeşme arena
hani 20 temmuz ...

hemen kuzeni arıyorum
ve biletleri alamayacağımı
öğreniyorum
babamda 100 tl vermem diyor
bursluluk kartı da bitecek
zamanı bulmuştu zaten...

tam bunları öğrendiğim anda
playlistten guns n roses dan
Dont cry çalıyor
sözleri uymuyor belki ama
şarkının havası uyuyor bir yerde

ve yine saçma şeyler
yazıyor parmaklarım
kuzene

içimdeki ateş söndü
ışıkları kapatıp
karanlıkta yine
tavana bakıp
o boş ama
her gece bakıp
kafamdakileri boşalttığım
beyaz boyası döküldü
dökülecek olan tavan...

iki dakka odama
gidip bu inleyen
beynimi nasıl yatıştıracağımı
düşünüyorum
ve çevremdeki anne baba abla
durumumu anlamayn anne baba abla
gülüşmelerle bakınca gözlerime
bedenim ezildikçe eziliyor...
kalbimdeki o his derinleşiyor
kafamda deep purpleın bildiğim
bütün şarkıları çalıyor
"sen oraya nah gidersin diyen bir abla
"ohh bak benim dediğim oldu diyen bir anne
şu aralar iletişimimizde biraz kopukluk olan babamın
"ama ben sana şaka söylemiştim senin böyle
algılayacağını bilmiyordum sözleri ile
yine tek başıma yine tek dünyamla
yine mutsuz umutsuz konuşmaya
erinen ağzımla şu an deep purple dinlemeye
herşeyini verecek ama
yine de guns n roses dinlemeye devam eden ben

bilgisayar ekranına bakakalmış
kuzen de kapamış oturumunu
bir an dont cry çaldı guns n rosesdan

sanki bana söylüyor
dont cry baby
iam still lovin you
dont take it so hard now
youll feel better tomorrow
dont cry tonight
diyor sanki axl bana

belki çok saçma şu an
yazdıklarım ama
sanki bir çocuğun elinden
en çok sevdiği oyuncağı ya da şekeri
alınmış gibiyim yani
tam ağlayacağım ama ağlamıyorum
ve bir bira zamanıdır
neyse depoyu yarın çok sevdiğim bir arkadaşla dolduracağız
tek dayanağım şu an bu : /

0 Response to Rise and Fall...

Yorum Gönder

Heaven 'n Hell

The World Is Full Of Kings And Queens
Who Blind Your Eyes And Steal Your Dreams
It's Heaven And Hell, Oh Well


İzleyiciler