Hepsi hikaye oldu be :D


pazartesi ayın 20sinde
kalabalık arasında
tek başına
Perfect strangers dinleyen
kız var o gecede ...
işte o kız çok şanslı
ve çok seviliyor ...
dünyadaki en mutlu
insan parıltılı gözlerle
Steve i seyreti o gece
Ian ın 65 yaşına gelmesine rağmen
yine de o sesi çıkarmasını
hayranlıkla baktı
gülünçtü eşofman giymişti...
Don katibimi çalıp
bi jest yaptı
biliyodu kız onu çalacağını...
Roger ın saçlara bitti
ama attığı penler
bir türlü gelmemişi :D
gerçe steve atmıştı neyse
çok saçmaldım yine
deep purple a gittim anlayacağınız
En favorim perfect strangersta koptum
:D space trucking de uçuyorum zannettim
hush te kendimi hippie vari zannettim bilmiyorum
neden hippie vari hissettim ama
ne bileyim o şarkıda öylü hissediyorum
sonra black night ta
hell the yeah this is metal dedim
smoke on the waterda sesim kısıldı
highway starda bana bu şarkıyı söyleyen
birini vaadettim
ex aşkımı göremedim ona üzüldüm
o konser sonrası 2 bira içmek istedim içemedim
waffle sevdasına unutan uzen xD komediydi:D
İstanbulda hayat var dediğim ilk geceydi
Üniversiteyi burda okumalı dediğimin 2. günüydü...
çok istediğim şeyin gerçekleşmesinden
haz duyduğum büyük gecelerdendi...

0 Response to Hepsi hikaye oldu be :D

Yorum Gönder

Heaven 'n Hell

The World Is Full Of Kings And Queens
Who Blind Your Eyes And Steal Your Dreams
It's Heaven And Hell, Oh Well


İzleyiciler