Let's play some volleyball ...


Düşünsenize
iki ay tam iki ay oldu
beden eğitimi dersi
yapmayalı...

E tabi hal böyle
olunca insan
psikopatlaşıyor.

-Abi öğretmen top alabilirsiniz
dedi , top ne ya?
- Öğretmen spor salonundan
çıkmak yok dedi meğersem
spor salonu diye bir şey varmış.
ben de diyorum şu önümüzdeki
koca binada ne oluyor acaba?

tabiki de abartı xD



ilk defa basketbol topunu
boş buldum bugün salonda...
Aldım ve potaya atmaya başladım
topu yere vurdukça
eski fakat sağlam olan
tahtalar etki tepki
ile yanıt veriyor
ayaklara
ve o ayaklarıma verilen
titreşim
bir metal ya da rock
konserinde basın
göğsünüzü gümlettiği kadar mükemmel
bir şey...

0 Response to Let's play some volleyball ...

Yorum Gönder

Heaven 'n Hell

The World Is Full Of Kings And Queens
Who Blind Your Eyes And Steal Your Dreams
It's Heaven And Hell, Oh Well


İzleyiciler