Zaman


13.03.2022
17:50
Artık sadece beklemek var
Hayat bana sabırı ve zaman ayarlamasını öğretiyor. 
Hem de sadece ve sadece zamansız anlar için. 

Aklıma düşenler
Ardından zamanı getiriyor önüme
Beni çocuksu heyecanlarımla gençleştirecek bir olgunluk süresi veriyor bana. 
Evet gençleştiren bir olgunluk... 
Ardından gidiyorum düşüncelerimin
Hazırlıyorum kendimi
Hazırım demek için
Büyürken renk cümbüşüne katıldığımı hissediyorum
Ve evet zorlukları olacak, olsun. 
Kendimi buluyorum
Hep öyleydi
Sadece bir zamanlar gerçekten çocuktum
Literatüre göre yani. 
Şimdi ise zamansız anlar için zamanı deneyimliyorum.
17:57
Bir trenin duraklarını tek tek saymak gibi
Varacağımı biliyorum. 
18:11

0 Response to Zaman

Yorum Gönder

Heaven 'n Hell

The World Is Full Of Kings And Queens
Who Blind Your Eyes And Steal Your Dreams
It's Heaven And Hell, Oh Well


İzleyiciler