i hate the ending myself.


Bir yazma özürlüsü olan ben artık kendimi en güzel ifade etme biçimimle
yani fotoğraf çekmeyle baş başa bırakacağım ...

Yaşasın! dayım fotoğraf makinesi gönderiyor bana
sanırım dün bunu duyunca hayatımda geçirdiğim en güzel pazar günü oldu :)
pek de monoton olmayan günlerime bir tat geldi

o değil de ablamın düğün 18 temmuzda. o güne kadar öğrenmeliyim
90lardan kalma makina bildiğin film var içinde
bu demek oluyor ki belki seneye bir odamı karanlık odaya ayırırım yihyihyih:D
biraz zor olacak tabi bunu öğrenmesi her şeyini sen ayarlıyorsun
en iyi yaptığım şeylerden biri olan deneme yanılma yoluyla inciğini cinciğini öğreniciiğim :)
ağzım kulaklarımda anlayacağınız fekat

bu blogun kapanması gerek sanırım yazmak için hevesim yok -ki özürlüyüm zaten
fotoğrafları da thumblrda yayınlamak var kafamda
arada sırada ilham gelir de yazarım belki

Felsefeye kafayı takmış durumdayım
her dışarı çıktığımda bir kitap alıyorum -bunu yapın
bu kitap müzik alışveriş rahatlatıyor beni
tabi foto makinesini dayım da gönderince tüm sene boyunca biriktirdiğim onca para bana kaldı
kıroyum ama para bende laklakları dolaşıyor etrafımda
lütfen recaa edeceğim yapmayın böyle sonra gelip benden bizi yemeğe götür deyip duruyorsunuz :) gelin ben size yemek ısmarlayım siz de beni egoist faşizan kalıbına koymaktan vazgeçin şaka yoluyla da olsa hoşuma gitmiyor bu durum :D
öpmek gelmedi şimdi içimden .d hadi görüşürük

0 Response to i hate the ending myself.

Yorum Gönder

Heaven 'n Hell

The World Is Full Of Kings And Queens
Who Blind Your Eyes And Steal Your Dreams
It's Heaven And Hell, Oh Well


İzleyiciler