one more cup of coffee...




tanımlayamadığım bir duygu
heyecanlı korkutucu
sırlarla dolu

senin adını ağzıma aldığımda
sanki herkes gidip sana söyleyecekmiş
gibi oluyor
utanıyor anlatamıyorum
yanlış anlaşılmaktan korktuğum doğrudur
ama anlatmadan da edemiyorum
merak etme herkesin diline de yaymıyorum sadece
en çok sevdiklerime

sanki bir anda karşıma çıkacakmışsın gibi geliyor
düşündürüyorsun beni
içimde küçük sarsıntılar meydana geliyor

cümleler ...
kurduğum söylediği cümleler bir canlılık kazanıyor

sonra insanlığın mahşere kadar bitmeyecek
sorularına sorular ekliyorum
neden niye
aslında aynı sorular ama
kişiler olaylar yerler zamanlar farklı
farklı bir bakıştan bakıyorum

sonrası
sonrası kara delik işte
kendi çabanla çıkamıyorsun
kara delik seni nereye atarsa orada
devam ediyorsun



http://sosexyoutofcontext.tumblr.com/post/249795387#disqus_thread
http://imgfave.com/view/283931

0 Response to one more cup of coffee...

Yorum Gönder

Heaven 'n Hell

The World Is Full Of Kings And Queens
Who Blind Your Eyes And Steal Your Dreams
It's Heaven And Hell, Oh Well


İzleyiciler