Yanlış biliyorsunuz!



Bugünlerde okuduğum
her makalede bir
eski çocukluktan bahsediliyor...
Çoğu yazar eskidensokakta
oynanılan oyunlardan,
çizgifilmlerden, dinlenilen müziklerden
bahsediyor...
Ve okurken ben de hatırlıyorum
o anlatılan oyunları müzikleri
çizgi filmleri...
Ve, ya yazının başında
ya da sonunda şu benzer cümleler kurulu;
"Yaşlılar bilir... Gençler bilmez ama....
Yaşılar hatırlar bunları..."
Ben 93 yılında doğmuş bir insanım
ama o anlattığınız oyunların hepsini biliyorum
Sokakta ben de oynadım bunların hepsini
gece 3ten aşağı eve girmezdik lafını
biz de söylüyoruz
Bizde de uyuz it gibi
yaralar eksik olmazdı...
Benim kuşağımı bu kadar küçümseyemezsiniz
bilgisayar girdi hayatımıza ama hala bir şey değişmedi
biz hala sokağa çıkıyoruz bisiklet sürüyoruz
ve benden daha sonra doğan kuşaklara baktığımda
bazıları ailenin suçu bence...
Eğitim ve öğretim yılı diyoruz...
ikisi aynı şey değil biliyoruz
Eğitim ilk anadan babadan başlıyor tabiki
Eğitsin çocuğunu sosyal olmasını sağlasın
Bilgisayarı yararlı şekilde kullanmasını sağlasın
yani ben bu cümleleri okumaktan sıkıldım
ve isyan ediyorum...
Belki Adile Teyzeyle yetişmedik ama
Sokakta oyun oynadık
İki parmağımızı kullanmaktan başka şey de yaptık
sadece bizleri böyle algıladığınız için üzgünüm

0 Response to Yanlış biliyorsunuz!

Yorum Gönder

Heaven 'n Hell

The World Is Full Of Kings And Queens
Who Blind Your Eyes And Steal Your Dreams
It's Heaven And Hell, Oh Well


İzleyiciler