rock punk metal




punk is passion, rock is hobby, metal is the best !!!

sanırım bu çoğu şeyi özetliyor
punk başkaldırış
sisteme karşı her dinlediğim punk grubu çok seviyorum ilk dinlediğimde
hangi tür punk olursa olsun beni büyülüyo
mesela the offspring adamlar öldürüyo en son rise and the fall diye bir albüm çıkarttılar
süper şarkılar ki americana hiç bir zaman eskimemiştir
her zaman için beni harekete geçiren çevremdekileri aldırmazlığımı iki katına katlayan
bir müzik türüdür benim için

rock gerçekten de hobi ^^ en basitlerinden;
bir freddy mercury we are the champions kim dinlemez kim bilmez
ya da dawid bowie ya da bon jovi...
mecare aşk vs. gibi filmlerde "cuk" diye oturan şarkılar
ya da sırf rock dinlemek için yolculuk yapan birini gördünüz mü ben gördüm ^^

metal metal metal kedikesen mi dedi birisi kafasını gözünü patlat yaa
babam bana der kedi kesecek yakında diye :D
öyle bir geçer ki zaman metal dinlerken
güçlü olmak, cesaretli olmak, duruştan ödün vermemek
çağrışımlarım boşverin :P
annemin baktığı çocuğa kafa salamayı öğrettim hehe hatta dil çıkarıyo ama
elini doğru düzgün yapamıyo olsun :D annem kızıyo amaann :))
haftasonları odamı düzeltirken metal açarım babam bilgisayarda olur
ben diğer odadan duymak için daha da açarım
babam canım benim bişey demz ben dinleyeyim diye kafasının patlamasına göz yumar XD
tabi ben durumu anlar ve kısarım ama bahane hala kafası patlar
kendisi de bir epica tutkunudur ama :D

neyse müziksiz kalmayın , reklamların hepsinde var bu da bendeki değişik bir takıntı
her reklamlar başlayınca teker teker izlerim müziksiz olan var mı diye var bi kaç tane

0 Response to rock punk metal

Yorum Gönder

Heaven 'n Hell

The World Is Full Of Kings And Queens
Who Blind Your Eyes And Steal Your Dreams
It's Heaven And Hell, Oh Well


İzleyiciler